Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η 1η Ημερίδα Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών στην Έδεσσα

«Σύγχρονες Τάσεις στο Μάρκετινγκ: Θεωρητικές Προσεγγίσεις & Πρακτικές».
Printer-friendly version
omilites.jpg
dimarxos.jpg

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η 1η Ημερίδα Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών στην Έδεσσα

Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με μεγάλη επιτυχία πραγματοποίησε την 1η Ημερίδα Μάρκετινγκ την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011 στην Έδεσσα. Το θέμα της Ημερίδας ήταν «Σύγχρονες Τάσεις στο Μάρκετινγκ: Θεωρητικές Προσεγγίσεις & Πρακτικές».

Την Ημερίδα παρακολούθησαν 200 άτομα εκ των οποίων 170 ήταν φοιτητές/τριες και 30 από την τοπική κοινωνία της Έδεσσας. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Έδεσσας, Δημήτριος Γιάννου, ο διευθυντής ΔΕΥΑΕ, Τρυψιάνης Άγγελος, ο διευθυντής Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, Ευστράτιος Καφετζής, η διευθύντρια ΕΛΤΑ, Χρυσή Δοσούλα και εκπρόσωπος της μητρόπολης.

Η υπεύθυνη διοργάνωσης της Ημερίδας, Επίκουρη Καθηγήτρια, Δρ. Τσιότσου Ροδούλα στο σύντομο χαιρετισμό της τόνισε τους τρεις στόχους της Ημερίδας:

Να δώσει την ευκαιρία στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του Τμήματος να γνωρίσουν και να επικοινωνήσουν με ακαδημαϊκούς από άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας αλλά και με υψηλόβαθμα στελέχη Ελληνικών επιχειρήσεων. Ευελπιστούμε ότι η Ημερίδα θα είναι το εφαλτήριο για να ακουστούν καινούργιες ή και διαφορετικές απόψεις και πρακτικές που αφορούν στο μάρκετινγκ και να δοθούν τα ερεθίσματα στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του Τμήματος για προβληματισμό και περαιτέρω αναζητήσεις στο αντικείμενο.
Να φέρει σε επαφή άλλα πανεπιστήμια και επιχειρήσεις ανά την Ελλάδα με το Τμήμα έτσι ώστε όχι μόνο να το γνωρίσουν από κοντά αλλά και να διερευνηθούν δυνατότητες συνεργασίας και ανάπτυξης δραστηριοτήτων από κοινού.
Να αναπτύξει συνδετικούς κρίκους με την τοπική κοινωνία, τους δημόσιους και ιδιωτικούς της φορείς. Κάνοντας το ένα βήμα για την ανάπτυξη σχέσεων με την τοπική κοινωνία, προσκλήθηκαν στην Ημερίδα πολλοί κρατικοί και ιδιωτικοί φορείς καθώς και στελέχη επιχειρήσεων για να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στο μάρκετινγκ. Με αφορμή Ημερίδα επιδιώκεται να ξεκινήσουν συνεργασίες μεταξύ του Τμήματος και των Τοπικών Φορέων οι οποίες θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη και βελτίωση του ζωής της τοπικής κοινωνίας.

Κύριοι ομιλητές της Ημερίδας ήταν:
Η Επίκουρη Καθηγήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δρ. Άννα Ζαρκάδα η οποία μίλησε για το Personal Branding παρουσιάζοντας τα πρώτα αποτελέσματα ερευνών που έχει πραγματοποιήσει με φοιτήτριές της.
Η Διευθύντρια πωλήσεων του Daios Luxury Living Hotel, κα Καραλιόλιου Βασιλική ανέλυσε τις πρακτικές Μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στην εταιρία της και τις ιδιαιτερότητες του τουριστικού μάρκετινγκ.
Ο Γενικός Διευθυντής & Μέλος Δ.Σ. Eλληνική Φλόγα Α.Ε. (Adidas, Reebok) Μπλέσιος Βασίλειος παρουσίασε τις σύγχρονες τάσεις στο Μάρκετινγκ λιανικής και τις στρατηγικές επιβίωσης στη σημερινή οικονομική κρίση.
Τέλος, ο Επίκουρος Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δρ. Ήντουνας Κωστής παρουσίασε το Μάρκετινγκ Σχέσεων ως μια πιθανή λύση στις σύγχρονες προκλήσεις του Μάρκετινγκ.

Επίσης, φοιτητές του Τμήματος Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών παρουσίασαν επιστημονικές μελέτες που αφορούσαν στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τη Διαφθορά στις ελληνικές επιχειρήσεις για τις οποίες είχαν συνεργαστεί με καθηγήτριες του τμήματος.

Μία μουσική νότα στην Ημερίδα έδωσαν φοιτητές του τμήματος οι οποίοι έπαιξαν και τραγούδησαν γνωστά ελληνικά και ξένα τραγούδια. Επίσης, o Αθλητικός Σύλλογος Tae Kwon Do Έδεσσας, με την καθοδήγηση της προπονήτριας, Μπιρόζη Αναστασία, έκανε μία δυναμική παρουσία στην Ημερίδα, με τους μικρούς αθλητές και τους δασκάλους τους να πραγματοποιούν μια εντυπωσιακή επίδειξη στους παρευρισκομένους.